Support

Kontakt support

Ring 33 73 04 44

Telefonen er åben mandag – torsdag
8.30 – 16.00 og fredag 8.30 – 15.30.
Du er også velkommen til at udfylde supportformularen.

Gå til supportformular

Problemer med login

Problemer med login i Ejendomsdata webportal ved brug af medarbejdersignatur (vurdering.e-nettet.dk)

Det kan skyldes følgende:

Problemer med login i Ejendomsdata ved brug af brugernummer/kundenummer (iPad/iPhone)

Det kan skyldes, at jeres adgang er blevet låst. Det kan ske, hvis I ikke har fået skiftet adgangskoden rettidigt, eller hvis I har tastet adgangskoden forkert 3 gange i træk.

Af sikkerhedsmæssige årsager er det vigtigt, at I skifter adgangskode minimum hver 60. dag. Det er en god ide, at det er en fast person, der gør det hver gang.

Bestil ny kode:
Er jeres konto låst, skal du bestille en midlertidig adgangskode – en såkaldt opstartskode.

Opstartskode kan bestilles ved at skrive til – husk at oplyse jeres brugernummer/kundenummer.

Når du har modtaget opstartskoden, kan du ændre adgangskoden på login.e-nettet.dk.

Problemer med login i e-bolighandel

Du skal bruge NemID Medarbejdersignatur og have tildelt rettigheder for at kunne logge på e-bolighandel. Rettighederne tildeles af jeres NemID-administrator. Når NemID-administratoren har tildelt dig rettigheder til e-bolighandel, kan du logge på portalen.

Du kan læse mere om NemID Medarbejdersignatur her.

Kunde hos e-nettet

Ny kunde

Ønsker du at blive oprettet som ny kunde og få adgang til et eller flere af e-nettets produkter, skal du oprette dig her.

Du vil herefter modtage information om, hvordan du kommer i gang.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med eller gøre bedre. Brug supportformularen øverst på siden eller ring til e-nettets kundeservice på 33 73 04 44.

Opsigelse af aftale

Ønsker du at opsige din aftale med e-nettet, skal du opsige dig her.

Du vil herefter modtage information om den videre proces.

Opsigelsesvarslet er løbende måned + 30 dage.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med eller gøre bedre. Brug supportformularen øverst på siden eller ring til e-nettets kundeservice på 33 73 04 44.

Skift af mæglersystemleverandør

Hvis du ønsker at skifte mæglersystemleverandør, kan du gøre det her.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med eller gøre bedre. Brug supportformularen øverst på siden eller ring til e-nettets kundeservice på 33 73 04 44.

Nyt CVR-nummer (ejerskifte af mæglerbutik)

Hvis du overtager en eksisterende ejendomsmæglerbutik eller får nyt CVR-nummer, skal du indgå en ny aftale med e-nettet.

Den nuværende/tidligere ejer skal udfylde en opsigelse af sin aftale med os her.

Læs mere om processen om ejerskifte her.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med eller gøre bedre. Brug supportformularen øverst på siden eller ring til e-nettets kundeservice på 33 73 04 44.

Brugervejledninger og forretningshåndbøger

Arbejder du i et penge- eller realkreditinstitut, kan du finde brugervejledninger og forretningshåndbøger til alle e-nettets produkter på Sektorinfo.

Er du ny bruger på Sektorinfo, skal du skrive til  for at få loginoplysninger.

Priser og faktura

Fakturering og Betalingsservice

I bliver faktureret én gang om måneden. Betaling for abonnement hos e-nettet bliver faktureret forud, og betaling for ejendomsinformationer faktureres bagud.

I kan spare faktureringsgebyret ved at tilmelde jer Betalingsservice her.

Fakturering for skuffesag

Ved e-dokumentation registreres udbud via jeres boligsystem, hvorfor du bliver faktureret for udbud, uanset om de annonceres eller ej.

Dobbelt fakturering

Hvis du er blevet faktureret to gange for samme ejendom (adresse), kan det skyldes, at vi både modtager informationer fra jeres boligsystem og fra annoncering af boliger i forbindelse med registrering af udbud.

Vi matcher ejendommene på Kommune- og ejendomsnummer, og hvis en ejendom er registreret med forskellige numre i hhv. boligsystemet og annoncen, bliver ejendommen faktureret to gange. Hvis du har sådanne sager, er du velkommen til at kontakte os på  eller på telefon 33 73 04 44.

Hvad er e-dokumentation?

e-dokumentation er en prismodel til ejendomsmæglere. Det månedlige abonnement giver ubegrænset adgang til data i forbindelse med vurdering og kommissionering.

Når en ejendom kommer i udbud, faktureres der for dokumentationen for ejerbolig, fritidshus & landbrug samt erhverv, grunde & projektsalg. Dokumentation af andele og leje udløser ikke fakturering.

Hvad er e-bolighandel bonus?

e-bolighandel bonus er et arbejdsvederlag per gennemført handel gennem e-bolighandel, der ydes til ejendomsmæglere for dokumentation og digitalisering af ejendomshandelen.

Bonus udløses, når du har lagt en underskrevet købsaftale (både køber og sælger) samt dokumentation i e-bolighandel. Detaljer om bonussen fremgår under Priser.

Priser

Vil du vide, hvad det koster at bruge e-nettets produkter? I vores prisoversigt får du et samlet overblik. 

Se priser på produkter