Karriere

Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere at indfri vores ambitioner.

I e-nettet arbejder vi for at skabe en mere simpel verden gennem digitalisering. Vil du være med?

Det får du som medarbejder i e-nettet

Faglige udfordringer

I e-nettet samarbejder vi med hele den danske finanssektor, ejendomsmæglere og advokater om at skabe gode, digitale brugeroplevelser for kunderne. Det betyder, at du har gode muligheder for at få masser af faglige udfordringer uanset din baggrund og arbejdsområde.

Udviklingsmuligheder

Vi ser det som vores ansvar, at du udvikler dig både fagligt og personligt.

Det betyder, at vi prioriterer at øge dine kompetencer og samtidig videreudvikle e-nettet som den fagligt stærke arbejdsplads vi er.

Sociale aktiviteter

Som ansat i e-nettet har du rig mulighed for at deltage i sociale aktiviteter med dine kolleger.

Vi har en aktiv personaleforening, en løbeklub og fælles morgenmad hver fredag – og fredag eftermiddag mødes vi over en øl, en vand eller et glas vin og ønsker god weekend.

Din nye arbejdsplads

Beliggenhed

e-nettet har kontor i Pilestræde i indre København, blot fem minutters gang fra Nørreport station – og kommer du på cykel, kan du parkere den i aflåst cykelkælder og tage et bad inden du møder ind.

Omgivelser

Vi er nabo til et væld af caféer og Kongens Have, hvilket giver rigtig gode muligheder for at holde møder ude af huset eller som walk and talk i grønne omgivelser – og inden I går, kan I tanke en kop kaffe to go i receptionen.

Kontoret

Hos e-nettet har vi indrettet kontoret i forskellige aktivitetsbaserede zoner.  Det betyder, at du frit kan vælge en plads, som passer til dagens aktiviteter – og som giver dig mulighed for en ny sidemand M/K hver dag.

Hvad siger dine nye kolleger om at arbejde i e-nettet?

Ann, Project Portfolio Manager

Mia, Senior Finance Business Partner

Marco, Business Consultant

Søren, CISO

Superfedt at kunne kombinere forvaltning og udvikling

Det, der især tiltrak mig ved e-nettet, var koblingen mellem forretningen og det digitale/tekniske samt muligheden for at arbejde med kæmpestore projekter, som favner bredt i den finansielle sektor.

Som forretningskonsulent har jeg både forvaltnings- og udviklingsopgaver. Jeg synes det er superfedt at sidde med begge dele, og når man som jeg har en teoretisk baggrund, er det superfedt at komme ind i maskinrummet.

Det bedste ved at arbejde i e-nettet er at være med til at skabe vital infrastruktur til finanssektoren og samfundskritiske digitale løsninger, som de fleste danskere gør brug af hver eneste dag. Og så er det selvfølgelig et stort plus, at det er et rigtig rart sted at være.

En afvekslende, spændende og lærerig dagligdag

I e-nettet er der virkelig højt til loftet og masser af faglige udfordringer.  Noget af det, der tiltrak mig, er vores unikke position i den finansielle sektor. At arbejde i e-nettet har givet mig en større forståelse for, hvordan den finansielle sektor hænger sammen og samarbejder på tværs.

Det bedste ved e-nettet som arbejdsplads er opgaverne og kollegerne. For mig er begge dele vigtige. Mit råd til andre, der overvejer at søge job i e-nettet, er at man skal være god til at arbejde sammen med andre, men man skal også være i stand til at tage selvstændige beslutninger og komme med anbefalinger til løsninger, som de andre muligvis ikke har tænkt på.

Produktejer for en af landets mest populære apps

Carina har arbejdet i e-nettet i ni år og udfyldt en række forskellige roller. Hun startede som test manager, blev sidenhen leder for test management-teamet og har de seneste tre år arbejdet med NemID/MitID-programmet. Som en del af dette er hun produktejer for NemID nøgleapp, der med to millioner unikke brugere og en høj brugertilfredshed er blandt Danmarks mest populære apps.

”Af mange årsager er arbejdet med NemID nøgleapp utrolig spændende. Først og fremmest er det et produkt, som de fleste – internt og eksternt – har en holdning til. Samtidig er det meget anderledes end hvad vi ellers har i produktporteføljen og har derfor krævet noget andet i forhold til fx drift end vores øvrige produkter.”

Rekruttering og onboarding

Sådan foregår vores rekrutteringsforløb

Uanset om du har søgt en ledig stilling eller sendt din ansøgning uopfordret, vil vi, såfremt vi mener du matcher den ledige stilling, starte med at invitere dig til en 1. samtale med din kommende leder.

Er der et match efter den samtale, vil du modtage en invitation til 2. samtale, hvor din leder, din leders leder og HR deltager. I forbindelse med 2. samtale bruger vi logisk test, evt. case og personprofilanalyse. Du vil modtage to links til test og evt. case, som du skal gennemføre inden samtalen, hvor du vil få feedback fra HR. Efter 2. samtale vil vi tilbyde ansættelse til den rette kandidat og fremsende kontrakt.

Sådan bliver du onboardet

Når kontrakten er underskrevet starter vores onboardingforløb. Du vil løbende modtage information inden din første arbejdsdag, og når du starter, har vi skræddersyet et onboarding program til dig. På den måde sikrer vi os, at du får den bedste start og relevant viden så hurtigt som muligt.

Du får også en buddy, som hjælper dig godt i gang, og løbende samtaler med din leder og HR for at sikre, at du trives i din nye stilling.

Du er velkommen til at kontakte vores HR-team

Carl Orbesen Christiansen

Manager, Head of HR 26 14 14 97

Michala Lygum

Senior HR Specialist 22 73 57 85

Susan Ejby Rasmussen

HR Specialist 25 26 42 18