Karriere

Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere at indfri vores ambitioner.

I e-nettet arbejder vi for at skabe en mere simpel verden gennem digitalisering. Vil du være med?

Det får du som medarbejder i e-nettet

Faglige udfordringer

I e-nettet samarbejder vi med hele den danske finanssektor, ejendomsmæglere og advokater om at skabe gode, digitale brugeroplevelser for kunderne. Det betyder, at du har gode muligheder for at få masser af faglige udfordringer uanset din baggrund og arbejdsområde.

Udviklingsmuligheder

Vi ser det som vores ansvar, at du udvikler dig både fagligt og personligt.

Det betyder, at vi prioriterer at øge dine kompetencer og samtidig videreudvikle e-nettet som den fagligt stærke arbejdsplads vi er.

Sociale aktiviteter

Som ansat i e-nettet har du rig mulighed for at deltage i sociale aktiviteter med dine kolleger.

Vi har en aktiv personaleforening, en løbeklub og fælles morgenmad hver fredag – og fredag eftermiddag mødes vi over en øl, en vand eller et glas vin og ønsker god weekend.

Din nye arbejdsplads

Beliggenhed

e-nettet har kontor i Pilestræde i indre København, blot fem minutters gang fra Nørreport station – og kommer du på cykel, kan du parkere den i aflåst cykelkælder og tage et bad inden du møder ind.

Omgivelser

Vi er nabo til et væld af caféer og Kongens Have, hvilket giver rigtig gode muligheder for at holde møder ude af huset eller som walk and talk i grønne omgivelser – og inden I går, kan I tanke en kop kaffe to go i receptionen.

Kontoret

Hos e-nettet har vi indrettet kontoret i forskellige aktivitetsbaserede zoner.  Det betyder, at du frit kan vælge en plads, som passer til dagens aktiviteter – og som giver dig mulighed for en ny sidemand M/K hver dag.

Hvad siger dine nye kolleger om at arbejde i e-nettet?

Søren, CISO

Marco, Business Consultant

Nynne, Business Intelligence Analyst

“Jeg kom fra en anden stilling som student i e-nettet, og det er dejligt at have mulighed for at udvikle sig i virksomheden og få nye funktioner og opgaver.

Selvom jeg begyndte i en ny rolle, fik jeg hurtigt ansvar og mulighed for at være med til at starte et nyt område i form af business intelligence op i e-nettet. Det er motiverende at få vist en sådan tillid.

Mine kolleger er gode til at vise begejstring over for nye ideer, hvilket er værdifuldt for mig i en travl hverdag”.

Rekruttering og onboarding

Sådan foregår vores rekrutteringsforløb

Uanset om du har søgt en ledig stilling eller sendt din ansøgning uopfordret, vil vi, såfremt vi mener du matcher den ledige stilling, starte med at invitere dig til en 1. samtale med din kommende leder.

Er der et match efter den samtale, vil du modtage en invitation til 2. samtale, hvor din leder, din leders leder og HR deltager. I forbindelse med 2. samtale bruger vi logisk test, evt. case og personprofilanalyse. Du vil modtage to links til test og evt. case, som du skal gennemføre inden samtalen, hvor du vil få feedback fra HR. Efter 2. samtale vil vi tilbyde ansættelse til den rette kandidat og fremsende kontrakt.

Sådan bliver du onboardet

Når kontrakten er underskrevet starter vores onboardingforløb. Du vil løbende modtage information inden din første arbejdsdag, og når du starter, har vi skræddersyet et onboarding program til dig. På den måde sikrer vi os, at du får den bedste start og relevant viden så hurtigt som muligt.

Du får også en buddy, som hjælper dig godt i gang og løbende samtaler med din leder og HR for at sikre, at du trives i din nye stilling.

Du er velkommen til at kontakte vores HR-team

Carl Orbesen Christiansen

Manager, Head of HR 26 14 14 97

Michala Lygum Henningsen

Senior HR Specialist 22 73 57 85

Susan Ejby Rasmussen

HR Specialist 25 26 42 18